hamsfreth:

someone teach me to shade properly
also this

hamsfreth:

someone teach me to shade properly

also this

Check out this SWEET papercraft Plaid gave me! :DWent and bought a $3 frame for it, thanks so much Sarah!

Check out this SWEET papercraft Plaid gave me! :D
Went and bought a $3 frame for it, thanks so much Sarah!

pukind:

Great North American Puffkat

(needle felted)

Charms for a trade with Brooke!
I made Terezi a year ago and threw her in with the trade because I was taking forever hahah

lokhkhee:

what do you mean this isnt her canon body type

lokhkhee:

what do you mean this isnt her canon body type

Wanted to compare three older charms with one of the newer ones!The big Nepeta and Jade are for a trade (But I think Ill redo them now haha) and the Karkat is from a giveaway I did a few years ago that kinda failed.Pretty proud of progress though, feels good to keep improving! c:

Wanted to compare three older charms with one of the newer ones!
The big Nepeta and Jade are for a trade (But I think Ill redo them now haha) and the Karkat is from a giveaway I did a few years ago that kinda failed.
Pretty proud of progress though, feels good to keep improving! c:

Did these two for fun! No refs used and each finished in about an hour.

Some charm prizes for the Wellington 4/13 meet!
(They took ages Im so sorry I have been real busy lately)
Also figured out a new way to make character hair and Im pretty pleased with it!
(Had to take these with my dads camera and they all glow sorta and its weird hahah)

pukind:

……-.. .-.. —- / — .. … … —..— / …. .- …- . / -.— —- ..- / … . . -. / — -.— / ..-. .-. .. . -. -.. ..—..

(a pm to go with jack!)

toastyhat:

»BREAKOUT«
Working with the headcanon that the Psiioniic was “employed” as a helmsman before he met the Signless.
I told myself I wouldn’t post any more clips from this part of After Us but I was really happy with how this turned out so… uvu

toastyhat:

»BREAKOUT«

Working with the headcanon that the Psiioniic was “employed” as a helmsman before he met the Signless.

I told myself I wouldn’t post any more clips from this part of After Us but I was really happy with how this turned out so… uvu

bromoyed:

slagfable:

katsplanet:

wyvernkittycarrot:

homestucksanonomous:

aluxuthespider:

This a concept for physical distribution of the web comic Homestuck, written by Andrew Hussie. Each act would be stored on a separate, custom USB drive, and would include a custom USB hub so each drive could be accessed at once.

-Joshua Keim

OH MY GOD

WANTWANTWANTWANT GIMME GIMME

SHUT UP AND TAKE MY MONEY

dear god

I WOULD DO VERY HORRIBLE UNSPEAKABLE THINGS TO AQUIRE THIS. YES GOOD.

SCREAMING

reddpenn:

Reposting my randomly generated lands due to a bunch of image failures on the previous post.  Remembering how fun these were makes me want to do some more!

GT: You have to turn back, buddy. You’re gonna get yourself killed

TT: I’m not fucking going anywhere without you

Someone asked me about my Roxy god tier hood and I thought hey why not lets show this thing
Made out of sweatshirt and handsewed all together.
Did the embroidery by hand with some thick thread found at the craft shop! c:

pukind:

HEY LOOK THEY MATCH
I’m a terrible person and I’m sorry

pukind:

HEY LOOK THEY MATCH

I’m a terrible person and I’m sorry